Care sunt alimentele potrivite pentru a combate stresul?

Pentru a lupta impotriva slabiciunii si pentru a ridica moralul, ar trebui sa se aleaga alimente antistres, bogate in carbohidrati lenti

combatere stres

Se spune ca sistemul digestiv este al doilea creier al omului. De fapt, 90% din serotonina, un neurotransmitator din creier responsabil pentru starea a de bine, se gaseste in intestin. Prin urmare, este esential sa se aleaga cu atentie alimentele care ajung in farfurie.

 

Pentru a lupta impotriva slabiciunii si pentru a ridica moralul, ar trebui sa se aleaga alimente antistres, bogate in carbohidrati lenti, fibre, omega 3, proteine, vitamine, in special vitamina D si vitamina C, precum si in magneziu, un mineral extraordinar pentru a lupta impotriva depresiei.

 

  • Bananele

Bogate in vitamina B si foarte concentrate in potasiu, magneziu si aminoacizi care au proprietati antistres si relaxante, bananele contin si vitamina B6 care protejeaza impotriva stresului, oboselii si simptomelor depresive.

 

  • Ciocolata

Cei care sunt mari consumatori de ciocolata, au acum o scuza buna pentru a nu se mai simti vinovati. Intr-adevar, bogata in antioxidanti si magneziu, ciocolata este recunoscuta ca fiind unul dintre cele mai bune alimente pentru a lupta impotriva starilor proaste, a gandurilor negre, a pesimismului sau a starii depresive. Cu toate acestea, trei pana la patru patrate de ciocolata neagra 70% cacao pe zi sunt suficiente

.

  • Citricele

Pentru adauga putin soare in farfurie, dimineata poate fi adoptat un nou obicei: suc de lamaie stors cu apa fierbinte sau portocala vitaminizata si suculenta pentru a umple cu vitamine si stralucire orgnismul.

 

  • Avocado

Pe partea anti-stres, avocado este unul dintre cele mai eficiente alimente. Plin de acizi grasi mononesaturati si potasiu, cunoscut pentru scaderea tensiunii arteriale, ajuta la reducerea stresului si la calmarea surmenajului, a nervozitatii si a depresiei.

 

  • Cartoful dulce

Bogat in magneziu, cartoful dulce ajuta la gestionarea mai buna a nivelului de stres si la prevenirea depresiei. El ar promova chiar si solutia problemelor de insomnie care regleaza, in cele din urma, stresul si anxietatea.

 

  • Migdalele

Bogate in magneziu, unul dintre cele mai eficiente minerale impotriva stresului si anxietatii, o mana de migdalele consumate in fiecare zi sunt suficiente pentru a ajuta la restabilirea linistii.

 

Toate aceste alimente ar trebui sa se afle in mediul oamenilor moderni, pentru a putea combate stresul cu care se confrunta zilnic.