Recenzie: Vindecarea emotionala in sapte saptamani

Un drum usor de parcurs catre gasirea stabilitatii emotionale si a starii de bine

Printre Carti

Intr-o societate in care din ce in ce mai multi oameni se confrunta cu probleme emotionale, cu depresie, anxietate, cu acumularea oboselii si a furiei, intr-un context actual in care oamenii se vad nevoiti sa mearga la psiholog sau la alti specialisti pentru a-si depasi temerile si alte frustrari cu care se confrunta, cartea Vindecarea emotionala in 7 saptamani” scrisa de Joan Mathews Larson vine in sprijinul acestora cu sfaturi nepretuite. Pe rafturile anticariatului online Printre Carti poate fi gasita si aceasta comoara a literaturii motivationale. Cititorii de carti vechi ieftine care se confrunta cu probleme, vor aprecia ajutorul pe care il primesc in randurile acestei carti.

Practic, doctorul Larson le va arata cum sa isi vindece depresia si anxietatea doar luand mineralele si vitaminele de care corpul are nevoie, cum isi pot imbunatati memoria luand aminoacizi si cum isi pot mentine o stare de bine luand acizi grasi esentiali. Un rol important in evitarea depresiei il joaca si hormonii naturali care ajuta la inversarea procesului de imbatranire si practic la intinerirea organismului.

Nu toata lumea se poate lauda cu o stare de buna-dispozitie permanenta. Unii oameni se lasa doborati de cele mai usoare provocari ale vietii si vad in orice lucru care nu le este pe plac o adevarata tragedie. De asemenea, cei mai ursuzi si morocanosi din fire pentru care se credea ca nu exista rezolvare, pot fi usor convinsi sa isi schimbe putin starea de spirit si opinia asupra vietii.

Formulele naturale prezentate in cartea Vindecarea emotionala in 7 saptamani” ajuta cititorii sa isi gaseasca stabilitatea emotionala care le-a lipsit poate intreaga viata. De asemenea, cartea ii ajuta sa depisteze simptomele reale ale tulburarilor comportamentale si emotionale de care sufera, precum si sa se autoevalueze pentru a recunoaste indiciile fizice si mentale ce arata adevaratele dezechilibre biochimice din corpul lor. In urma acestei lecturi, oamenii vor gasi o lista cu alimente potrivite, pentru a avea un echilibru psihic si mintal optim.

Cu alte cuvinte, dr. Larson isi ofera formula anti-imbatranire unica pe care a descoperit-o si cu ajutorul careia oamenii isi pot intari sistemul imunitar, pot ameliora dispozitia si tonusul energetic si isi pot prelungi viata. Cartea este eficienta in dobandirea sanatatii si multumirii de durata pentru intreaga viata. Aparuta in anul 2007, cartea Vindecarea emotionala in 7 saptamani” prezinta rezultatele muncii autorului timp de 20 de ani, cu pacienti de toate varstele si de toate categoriile sociale, cu diferite probleme psihice si fizice, care s-au luptat ani de zile cu anxietate, schimbari de dispozitie, depresie.

Dr. Larson pune capat numeroaselor controverse aparute de-a lungul timpului in jurul tulburarilor de care sufera oamenii, descriindu-le cauzele posibile – deficiente, carente de vitamine, alergii – si oferind cele mai bune solutii pentru eliminarea acestora.